It is also peripherally connected to the plot of Splinter Cell: Chaos Theory. |
Он также периферически связан с сюжетом Splinter Cell: Chaos Theory. |
Critical reaction to Splinter Cell: Essentials was mixed. |
Критические реакции на Splinter Cell: Essentials были смешанными. |
Another port titled Tom Clancy's Splinter Cell 3D was released for the Nintendo 3DS on March 25, 2011. |
Ремейк игры под названием Том Clancy's Splinter Cell 3D был выпущен для портативной консоли Nintendo 3DS в марте и апреле 2011 года. |
Splinter Cell was notable for its state of the art graphics, including dynamic lighting and shadows. |
Splinter Cell также можно отметить за высокое качество компьютерной графики, использование динамических освещения и теней. |
Many original Xbox Live titles, including Splinter Cell, Halo 2, and Ninja Gaiden, offered varying amounts of extra content, available for download through the Xbox Live service. |
Многие приоритетные и популярные ХЬох Live-игры, такие как Splinter Cell, Halo 2 и Ninja Gaiden, предлагали большое количество дополнительного загружаемого контента, который был доступен для загрузки через сервис Xbox Live. |
Ubisoft held a press conference on June 4 at 3:00pm, showing many titles including Assassin's Creed III, Far Cry 3, Just Dance 4, Rayman Legends, Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, Watch Dogs and ZombiU. |
Ubisoft провел пресс-конференцию 5 июня в 02:00 (MSK), показав такие игры, как: Assassin's Creed III, Far Cry 3, Just Dance 4, Rayman Legends, Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, Watch Dogs и ZombiU. |
"David Michaels" is a pseudonym for the authors of novels in the Splinter Cell, EndWar, H.A.W.X, and Ghost Recon series, all of which were created by Ubisoft and developed under Ubisoft's Tom Clancy license. |
David Michaels (Дэвид Майклз) - псевдоним для авторов романов из серии Splinter Cell, EndWar, и Ghost Recon, все эти серии были созданы Ubisoft Entertainment и разработаны в соответствии с лицензией Ubisoft Tom Clancy. |
Greg Mueller of GameSpot gave Essentials a score of 5.8 out of 10, saying: Splinter Cell: Essentials sounds like a fine idea. |
Грег Миллер из GameSpot дал Essentials оценку 5.8 из 10, сказав: Splinter Cell: Essentials звучит как прекрасная идея. |
The 2004 sequel, Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow, added a multiplayer component to the stealth genre. |
В сиквеле Том Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow (2004) жанр стелс-игр получил режим многопользователськой игры. |
In 2012, Johnson was cast as the voice actor and physical actor of Sam Fisher in Splinter Cell: Blacklist, replacing Michael Ironside, who voiced the character in previous installments. |
В 2012 году Джонсон принял участие в озвучивании персонажа Сэма Фишера в видеоигре Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, заменив Майкла Айронсайда, который озвучивал героя в предыдущих играх франшизы. |
In contemporary digital video games, the player can be a vicarious spy, as in the Metal Gear series, especially in the series' third installment, Metal Gear Solid, unlike the games of the Third-Person Shooter genre, Syphon Filter, and Splinter Cell. |
В современных видеоиграх игрок может быть заместителем шпиона, как в серии Metal Gear, особенно в её третьем выпуске Metal Gear Solid, в отличие от шутеров от третьего лица, таких как Siphon Filter и Splinter Cell. |
But Chaos Theory is true to the things that make Splinter Cell games so good. |
Но Теория Хаоса идет верным путем, добавляя вещи, которые делают игры Splinter Cell еще лучше». |
Splinter Cell: Essentials starts off in 2009, after the events of Splinter Cell: Double Agent. |
Действие происходит в 2011 году после событий в Splinter Cell: Essentials и продолжает сюжетную линию Splinter Cell: Double Agent. |
Led by Assassin's Creed producer Jade Raymond, the studio developed Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, the most recent instalment of the Splinter Cell series, in conjunction with Ubisoft Montreal. |
Студией руководила Джейд Реймонд (продюсер игры Assassin's Creed), студия выпустила компьютерную игру Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, игра создавалась совместно со студией Ubisoft Montreal. |