And sixty-seven percent of schoolchildren have never heard of Oliver Cromwell. |
А 67% школьников не слышали об Оливере Кромвеле. |
"Now, about Thomas Cromwell..." |
"Ну, а теперь о Томасе Кромвеле", |
How does He think about Cromwell? |
Что он думает о Кромвеле? |
"They hated one another equally"; and Holles would not allow any merit in Cromwell, accusing him of cowardice and attributing his successes to chance and good fortune. |
«Они одинаково ненавидели друг друга» и Холлис не признавал в Кромвеле никаких достоинств, приписывая все его достижения фортуне и воле случая. |
The number of molecules per glassful is hugely greater than the number of glassfuls, or bladdersful, in the world - and, of course, there's nothing special about Cromwell or bladders. |
Количество молекул в стакане воды намного больше числа стаканов или мочевых пузырей в мире, и, конечно, нет ничего особенного в Кромвеле или в мочевых пузырях. |