Примеры в контексте "Ratchet - Ratchet"

Примеры: Ratchet - Ratchet
Ratchet & Clank Collection received generally positive reviews. Ratchet & Clank была встречена в целом благоприятными отзывами.
Unlike the original Ratchet & Clank, the remake runs at a halved 30-frames-per-second frame rate. В отличие от оригинальной Ratchet & Clank, ремейк работает на половинной 30-кадровой частоте кадров.
According to the review aggregation website Metacritic, Ratchet & Clank received "generally favorable reviews". По данным сайта Metacritic, Ratchet & Clank получил в целом положительные отзывы.
The protocol combines the Double Ratchet algorithm, prekeys, and a triple Diffie-Hellman (3-DH) handshake, and uses Curve25519, AES-256, and HMAC-SHA256 as primitives. Протокол сочетает в себе Double Ratchet Algorithm, prekeys и расширенный протокол тройного обмена ключами Диффи-Хеллмана (3-DH) и использует Curve25519, AES-256 и HMAC-SHA256 в качестве примитивов.
It is a crossover of the Jak and Daxter, Ratchet & Clank, and Sly Cooper franchises to form a total of six main characters. Игра представляет собой кроссовер серий игр Jak and Daxter, Ratchet & Clank и Sly Cooper, шесть главных героев которых и стали героями данной игры.
The game is the second installment in the Ratchet & Clank Future series. Выпущенная в 2002, это первая игра в серии Ratchet & Clank.
It was his first major-label release, his first album to be released on his own Mr. 305 Inc. label and also Polo Grounds' second release since Hurricane Chris's 51/50 Ratchet. Это также его первый главный альбом, выпущенный через собственный лейбл Мг. 305 Inc., а также второй выпуск лейбла Polo Grounds после альбома Харрикейна Криса 51/50 Ratchet.
In 2007, the company released Ratchet & Clank: Size Matters for the PlayStation Portable, with a PlayStation 2 port released the next year, and Secret Agent Clank in 2008, also for the PlayStation Portable. В 2007 году компания выпустила первую игру - Ratchet & Clank: Size Matters для PlayStation Portable, а на следующий год игра была портирована на PlayStation 2.
There was some debate whether or not he appeared in Ratchet & Clank: Size Matters. Луна - персонаж-предатель в Ratchet & Clank: Size Matters.
In 2009, Andrew Groen of GameZone ran a retrospective on Giants and suggested that the game's mix of humor and action inspired later games such as Ratchet & Clank and Jak and Daxter. В 2009 году Эндрю Гроен из GameZone провёл ретроспективу Giants и предположил, что сочетание в игре юмора и экшена вдохновило создателей более поздних игр, таких как Ratchet & Clank и Jak and Daxter.
The Double Ratchet algorithm that was introduced as part of the Signal Protocol has also been adopted by other protocols. Алгоритм Double Ratchet Algorithm, который был введен как часть протокола Signal, также был адаптирован другими протоколами.
The game follows the anthropomorphic character Ratchet meeting the robot Clank on his home planet. Сюжет игры начинается с того, как антропоморфный персонаж Рэтчет (Ratchet) встречает робота по имени Кланк (Clank) на своей родной планете.
Matrix is an open communications protocol that includes Olm, a library that provides for optional end-to-end encryption on a room-by-room basis via a Double Ratchet algorithm implementation. Matrix - это открытый протокол связи, который включает в себя Olm, библиотеку, которая обеспечивает необязательное сквозное шифрование по комнатам с помощью реализации алгоритма Double Ratchet Algorithm.
Insomniac agreed, resulting in most of the Ratchet & Clank engine technology being developed in-house by Insomniac, but some very important renderers were those developed by Naughty Dog. Insomniac согласилась, в результате чего большая часть движка Ratchet & Clank была разработана собственными силами Insomniac, но некоторые очень важные средства визуализации были основаны на технологиях Naughty Dog.
The design of the Axolotl Ratchet is based on the ephemeral key exchange that was introduced by OTR and combines it with a symmetric-key ratchet modeled after the Silent Circle Instant Messaging Protocol (SCIMP). Идея Axolotl Ratchet основана на эфемерном обмене ключами, который был представлен OTR, и сочетает его с храповым механизмом симметричного ключа, по образцу протокола мгновенного обмена сообщениями Silent Circle Instant Messaging Protocol (SCIMP).
In March 2016, the developers renamed the Axolotl Ratchet as the Double Ratchet Algorithm to better differentiate between the ratchet and the full protocol, because some had used the name Axolotl when referring to the Signal Protocol. В марте 2016 года разработчики переименовали Axolotl Ratchet в Double Ratchet Algorithm, чтобы лучше различать храповик и полный протокол, поскольку некоторые использовали имя Axolotl имя ввиду сигнальный протокол.
In Ratchet & Clank, the main playable character is Ratchet, whom the player controls from a third-person perspective, though a first-person mode to view the player's surroundings is available. В Ratchet & Clank, основным играбельным персонажем является Рэтчет, которым игрок управляет от третьего лица.