Academic dishonesty also creates problems for teachers. |
Академическая непорядочность создает проблемы для учителей. |
Furthermore, academic dishonesty creates an atmosphere that is not conducive to the learning process, which affects honest students as well. |
Академическая непорядочность создает атмосферу, которая не способствует процессу обучения, что затрагивает также и честных студентов. |
Ultimately, academic dishonesty undermines the academic world. |
В конечном счете, академическая непорядочность разрушает академический мир. |
Academic dishonesty has been documented in every type of educational setting from elementary school to graduate school. |
Академическая непорядочность задокументирована во всех типах учебных заведений от начальной школы до аспирантуры. |
Well, now we know where Raymond gets his dishonesty. |
Ну, теперь мы знаем где Рэймонд получил свою непорядочность. |
And if I was too quick to mistake your caution for dishonesty, then the fault's mine. |
И если я приняла твою осторожность за непорядочность, то вина на мне. |
Dishonesty may help some make a few good amends... all dangers start |
Непорядочность может помочь некоторым получить парочку хороших компенсаций... всех опасностей начала |
Was this incompetence or dishonesty? |
Была ли это некомпетентность или непорядочность? |
You've inherited his dishonesty. |
Ты унаследовал его непорядочность. |
Do you know, Maynard, every hour, every day, I keep my feet with the greatest difficulty, and the slightest gust of dishonesty would be enough to bowl me over forever. |
Знаете, Мэйнард, с каждым днём, с каждым часом мне всё труднее жить, и как только я вижу малейший намёк на непорядочность, я словно вскипаю изнутри. |
"I guess I gambled and cheated on account of my dishonesty." |
"Я предполагаю, моя непорядочность, игры неуплата налогов" |
The motives that pose the greatest risks include: personal gain, the Robin Hood syndrome, hatred of an organization, mental illness and dishonesty; the motives that pose the least risks include organizational benefit and games. |
Среди наиболее опасных причин можно отметить следующие: личную выгоду, синдром «Робин Гуда», ненависть к организации, психические расстройства, непорядочность; в числе наименее опасных причин можно указать на выгоды для организации и игры. |
This depends both on how strongly someone disapproves of academic dishonesty and what types of justifications the student uses to escape a sense of guilt. |
Влияет и то, как сильно академическая непорядочность порицается, и какой тип оправданий студент использует, чтобы сбежать от чувства вины. |