Youngme, M. & Quelch J. Starbucks: Delivering Customer Service. |
Проверено 12 июня 2014. (недоступная ссылка) Youngme, M. & Quelch J. Starbucks: Delivering Customer Service. |
Starbucks has been accused by local authorities of opening several stores in the UK in retail premises, without the planning permission for a change of use to a restaurant. |
Местные власти в Великобритании подвергли критике Starbucks за открытие нескольких магазинов в торговых помещениях без разрешения на перепланировку в ресторан. |
Facing more than 90,000 letters of concern, Starbucks had placed pamphlets in its stores accusing Oxfam of "misleading behavior" and insisting that its "campaign need to stop". |
Получив более 90000 обеспокоенных писем, Starbucks разместил в своих магазинах брошюры, в которых обвинил Оксфэм во «введении в заблуждение потребителей» и настаивал на прекращении «кампании против Starbucks». |
In February 2011, Starbucks started selling their coffee in Norway by supplying Norwegian food shops with their roasts. |
В феврале 2011 Starbucks приступила к продажам кофе в Норвегии, поддерживая норвежские продуктовые магазины, обжаривающие кофе. |
In October 2011, Starbucks opened another location in Beijing, China, at the Beijing Capital International Airport's Terminal 3, international departures hall; making the company's 500th store in China. |
В октябре 2011 Starbucks открыла другую точку в Пекине в зале международных вылетов терминала Nº 3 аэропорта Шоуду, заведение стало 500-й точкой компании в Китае и 7-й в аэропорту. |