This is the task the Brand Builder asks you to accomplish. |
Это задание, которое Бренд Билдер просит Вас выполнить. |
IMPORTANT: There is a possibility that the Brand Builder prefers not to disclose who he is, usually for confidentiality reasons. |
ВАЖНО: Может случиться, что Бренд Билдер решит не раскрывать информацию о том, кто стоит за Брифом, обычно по причинам конфиденциальности. |
People that the Brand Builder wants you to entertain and persuade to think, feel or do something using your creation. |
Люди, которых Бренд Билдер хочет привлечь и убедить думать, чувствовать лучше о своем проекте или подвигнуть их к определенному действию, используя Вашу идею. |
In this case the Brand Builder will say as much as he feels comfortable saying. |
В подобных случаях Бренд Билдер сообщит столько, сколько может. |
In fact, the Brief is the only way for Brand Builder to succinctly tell you what he wants to receive. |
Фактически, Бриф является точным описанием того задания, которое Бренд Билдер просит Вас выполнить. |
It's the amount of money that you will receive if your Solution is chosen by the Brand Builder as the best one. |
Это та сумма денег, которую Вы получите, в случае, если Билдер обозначит Ваше решение, как лучшее. |
Performance measures: number of Lotus Notes, Power Builder and Java applications in use |
Показатели деятельности: число используемых приложений «Лотус ноутс», «Пауэр билдер» и «Джава» |
The thing that the Brand Builder wants to make the target audience think/feel/do because of your creation. |
Только то, в чем Бренд Билдер стремится убедить целевую аудиторию. |