Mrs. Schafer, we have reason to believe that your son maybe recognized one of the kidnappers. | Миссис Шафер, у нас есть причины полагать, что, возможно, ваш сын опознал одного из похитителей. |
Mr. Schafer, I can assure you that we have every resource on the island working to bring your kids back. | Мистер Шафер, я могу вас уверить, что все силы острова брошены на то, чтобы вернуть ваших детей. |
How does Schafer know one of the kidnappers? | Откуда Шафер знает одного из похитителей? |
All of the club members (Kristy Thomas, Mary Anne Spier, Dawn Schafer, Claudia Kishi, Stacey McGill, Mallory Pike, and Jessi Ramsey) vow to keep a close eye out for misbehaving kids. | Все члены клуба (Кристи Томас, Мэри Анн Спайер, Доун Шафер, Клаудия Киши, Стейси МакГилл, Мэллори Пайк и Джесси Рамси) клянутся следить за тем, чтобы дети себя хорошо вели. |
Aimée Schafer of THEM Anime Reviews rated it similarly, and criticized Sara and Setsuna's relationship as "completely unnecessary and totally ruined what could otherwise have been a solid and, I dare say, good story." | Эмми Шафер из ТНЕМ раскритиковала отношения Сары и Сецуна, назвав их «совершенно ненужными», отметив также, что они «полностью разрушили то, что могло бы быть твёрдой и... хорошей историей». |
The style is a direct pastiche of the Lucasarts SCUMM adventure games, of which Schafer was one of the principal creators. | По стилю игра напрямую является пастишем на SCUMM-квесты LucasArts, одним из основных создателей которых и является Шейфер. |
Why does Schafer know about a drug shipment? | Откуда Шейфер знал о партии наркотиков? |
Okay, so Schafer's Castillo's landlord, right? | Ладно, так что Шейфер арендодатель Кастильо, так? |
As the funds raised approached $1.35 million, Schafer noted that the total had already exceeded the budget for Day of the Tentacle ($600,000) and was nearing the budget for Full Throttle ($1.5 million). | При достижении отметки 1,35 млн долларов Шейфер отметил, что эта цифра уже превысила бюджет Day of the Tentacle (600000) и близка к бюджету Full Throttle (1,5 млн.). |
Since Tim Schafer had already left the company at the time, Larry Ahern, who was involved in the original game's development, was appointed the project lead and Bill Tiller, the art director. | Поскольку Тим Шейфер к этому времени покинул компанию, проект вели Ларри Эхерн (англ.)русск., участвовавший в разработке оригинала, и Билл Тиллер (англ.)русск. как ведущий художник. |
You still haven't found Schafer? | Ты так и не нашёл Шейфера? |
He gets payback with Schafer. | Он получает откуп с Шейфера. |
I found a phone registered to Schafer's shell corporation, and I pulled the records. | Я нашел телефон, зарегистрированный на подставную компанию Шейфера, и я извлек записи. |
The call that led to the drug bust, it came from a pay phone on the North Shore right across the street from Schafer's office. | Звонок, приведший к облаве на наркобазу, был сделан с Северного Побережья, из телефона-автомата прямо напротив офиса Шейфера. |
The graphics, interface, puzzles and sense of humour are all directly modelled upon Schafer's own Lucasarts games, which include Maniac Mansion: Day of the Tentacle, and Full Throttle, as well as writing credits on the Monkey Island series. | Графика, интерфейс, загадки и чувство юмора - всё это исполнено в духе LucasArts'овских игр Шейфера, среди которых Maniac Mansion: Day of the Tentacle и Full Throttle, а также титры, как в серии игр Monkey Island. |
Due to its association with Schafer, as well as the Game Developers Conference, Host Master received substantially more media attention than is usual for an online Flash game. | Из-за ассоциации с Шейфером, а также с Game Developers Conference, игре было уделено значительно больше внимания игровых СМИ, чем обычным интернет-играм на Flash. |
According to Double Fine's CEO, Tim Schafer, they were looking to see what types of games they could develop with a virtual reality (VR) system, comparing it to the games they had made for the Kinect system earlier. | Вместе с директором Double Fine Productions Тимом Шейфером, были обдуманы варианты игр с использованием новой системы виртуальной реальности, похожие на игры, ранее созданные для Kinect. |