Adrian Carmack is said to have enjoyed drawing the monsters and other ghoulish touches. |
Адриан Кармак, как говорят, любил рисовать монстров и другие страшные штучки. |
Carmack later left id Software as he was hired as Oculus VR's Chief technology officer. |
Позднее Кармак покинул id Software, так как согласился на роль технического директора Oculus VR. |
Along with Don Daglow of Stormfront Studios and John Carmack of id Software, Morhaime is one of only three designers or producers to accept awards at the Technology & Engineering Emmy Awards and at the Academy of Interactive Arts & Sciences Interactive Achievement Awards. |
Наряду с Доном Дэглоу и Джоном Кармак, Морхейм является одним из троих разработчиков, достойных технических наград от Академии Academy of Interactive Arts & Sciences (выполняющей ряд функции в игровой индустрии) - Interactive Achievement Awards и Technology & Engineering Emmy Awards. |
In April 2008, Carmack offered an updated figure of "total cost to date, about $3.5 million". |
В апреле 2008-го года Кармак выдал поправку: «полная цена к данному моменту, около $3,5 миллионов». |
John Carmack added the idea of a genius child protagonist saving the world, and Hall quickly created a short summary for the game: a dramatic introduction about eight-year-old genius Billy Blaze, defending the Earth with his spaceship. |
Джон Кармак поделился идеей о гениальном ребёнке-герое, спасающем мир, и Холл быстро подготовил для игры краткий обзор: драматическое введение о восьмилетнем гении Билли Блейзе, защищающем Землю со своим космическим кораблём. |