Universe Sandbox was designed primarily by Dan Dixon, who worked on the educational project for over fifteen years before launching the full version in May 2008. |
Universe Sandbox разрабатывалась Дэном Диксоном (Dan Dixon) более 15 лет до релиза первой версии в 2008 году. |
As opposed to editors like UnrealEd, which use a "subtractive" editing style that takes away areas from a filled world space, the Sandbox has an "additive" style (like Quake II). |
Противопоставляемый таким редакторам, как UnrealEd, которые используют «отнимающий (англ. subtractive)» стиль редактирования, Sandbox использует «дополняющий, аддитивный (англ. additive)» стиль (как в Quake 2). |
The Commons is composed of three parts: proper, sandbox, and dormant. |
Подпроекты Commons делятся на 3 секции: proper (корректные), sandbox (песочница) и dormant (спящие). |
Sandman's art and photographs were showcased on the official Morphine website and later featured in a DVD released with the Sandbox box set. |
Живопись и фотографии Сэндмана были выставлены на официальном сайте Morphine и позже включены в DVD, выпущенный с альбомом Sandbox. |
As stated in the readme file accompanying Sandbox, Windows XP Professional x64 Edition or Windows Vista x64 are the only officially supported operating systems for running the editor. |
Как заявлено в руководстве, сопровождающем Sandbox 2, Windows XP Professional x64 Edition и Windows Vista x64 Edition являются единственными операционными системами, которые официально поддерживаются редактором. |