He killed everyone and stole the GoldenEye. | Да. Он всех убил и похитил "Золотой глаз". |
I'm Boris Grishenko, Goldeneye. | Я Борис Грищенко, "Золотой глаз". |
If you wanted to steal the GoldenEye, it was the perfect getaway vehicle. | Если хочешь украсть "Золотой глаз", это самое подходящее средство отступления. |
Where is the GoldenEye? | Где "Золотой глаз"? |
Xenia Onatopp, the Bond villain from GoldenEye - | Ксения Онатопп, главная злодейка в фильме "Золотой глаз", |
War are going to test-fire GoldenEye. | Мы проведём пробный запуск "Золотого глаза". |
Are these the same analysts who said that GoldenEye couldn't exist? | Это те аналитики, которые утверждали, что "Золотого глаза" не существует? |
Merely your loyal assurance that there are no other GoldenEye satellites. | Нам больше нужно ваше заверение, что другого "Золотого глаза" - нет. |
Now, the GoldenEye and today's access numbers for satellite Petya, please. | А теперь, пароли для "Золотого глаза" и "Пети", пожалуйста. |
Frozen by the GoldenEye blast. | Они остановились после взрыва "Золотого глаза". |
The location of the health bar and other gameplay features are reminiscent of GoldenEye 007 and Perfect Dark. | Расположение индикаторов здоровья и другие особенности геймплея напоминают GoldenEye 007 и Perfect Dark. |
He also contributed to the soundtracks of Blast Corps and GoldenEye 007. | Также он участвовал в создании звукового сопровождения к играм Blast Corps (англ.)русск. и GoldenEye 007. |
Activision's remake of GoldenEye 007 for the Wii and DS was released on the same day respectively in each region. | Игра «GoldenEye 007» была выпущена на следующий день в обоих регионах. |
The GameCube version displayed the quote "Heir apparent to GoldenEye," by Electronic Gaming Monthly. | Так в издание на GameCube фигурировала надпись «Наследник GoldenEye - по мнению журнала Electronic Gaming Monthly». |
Syphon Filter (1999) by Eidetic (now SCE Bend Studio) combined the perspective of Tomb Raider with action elements of games such as GoldenEye 007 (1997) and Metal Gear Solid (1998). | В Syphon Filter (1999) от Eidetic (в настоящее время - SIE Bend Studio) вид от третьего лица совмещается с элементами экшн-геймплея из игр типа GoldenEye 007 (1997) или Metal Gear Solid (1998). |