The OSA button is like antialiasing in 2D programs. It improves the qualtiy a lot but also slows down the rendering process. | Оверсэмплинг в трехмерной графике выполняет примерно ту же функцию, что и сглаживание (антиалиасинг, antialiasing) в двумерной графике. |
If the Enable antialiasing check box is checked, the non-recursive antialiasing method will be used for rendering the scene. You can configure the depth and threshold values. See render modes section for a detailed description of the parameters. | При установке флажка Включить сглаживание для формирования модели будет использоваться нерекурсивный метод. Вы можете настроить значения глубины и порога. Подробнее об этом можно прочитать в разделе режимы отображения. |
The check-box Antialiasing turns the smoothing of light effect edges on or off. | Флажок Сглаживание краев включает или отключает сглаживание краев свечения. |
The OSA button is like antialiasing in 2D programs. It improves the qualtiy a lot but also slows down the rendering process. | Оверсэмплинг в трехмерной графике выполняет примерно ту же функцию, что и сглаживание (антиалиасинг, antialiasing) в двумерной графике. |
Since 3D accelerated videocards are a standard today, WME is able to utilize 3D acceleration to provide fast 2D graphics in high resolutions, with advanced graphical effects such as transparency, alpha blending and antialiasing. | Видеокарты с 3D ускорением являются сегодня стандартом, WME использует 3D ускорение для обеспечения быстрой 2D графики в высоком разрешении, и профессиональных графическич эффектов, таких как прозрачность, альфа смешение и антиалиасинг. |