Sonic Team used the ChuChu Rocket! networking system as a template for the online functions for Phantasy Star Online. |
Sonic Team использовала сетевой код ChuChu Rocket! в качестве образца для сетевой части Phantasy Star Online. |
One of the game's key innovations was its introduction of an icon-based menu system, possibly inspired by fellow Sega RPG Phantasy Star III: Generations of Doom (1990). |
Высказывалось предположение, что система меню, основанная на иконках, было создана под влиянием игры Phantasy Star III: Generations of Doom. |
Phantasy Star III mostly follows the traditional roleplaying game formula seen throughout the series, with exploration of several 2-D worlds, character recruitment, and random enemy encounters using a turn-based battle system. |
Phantasy Star III следует формуле традиционной ролевой видеоигры, которая использовалась и в прошлых играх серии, включающей разведку двухмерных миров, найм персонажей и случайные столкновения с монстрами со сражениями в пошаговой системе. |
"Phantasy Star Online Episode I & II". |
Phantasy Star Online Episode I & II («Фантастическая Звезда Онлайн. |
Each of the games takes place shortly before Phantasy Star II, documenting the backgrounds of its characters, and explaining what brings them to the town Paseo where they eventually team up to investigate the pervasive troubles of the Algol Solar System. |
Сюжет каждой из игр начинается незадолго до событий Phantasy Star II с документированным фоном персонажей и разъяснением того, что они прибывают в город Пасео, где они в конечном итоге объединяются чтобы исследовать проблемы Солнечной Системы Алголь. |