Hyper Light Drifter is a 2D action role-playing game fashioned after The Legend of Zelda: A Link to the Past, rendered in a pixelated style comparable to Superbrothers: Sword & Sworcery EP. | Нурёг Light Drifter является двухмерной игрой в жанре Action/RPG, игровой процесс которой был вдохновлён The Legend of Zelda: A Link to the Past, а графика выполнена в стиле Superbrothers: Sword & Sworcery EP (англ.). |
International Videoconferences: On October "Creation of Spaceships" in NASA. On December Youngsters Before the Water Crisis. On February 2005 Hyper X Project NASA. | Международные видеоконференции «Создание космических кораблей, НАСА», октябрь; «Молодежь и кризис водоснабжения», декабрь; «Проект НАСА "Нурёг Х", февраль 2005 года. |
The Hyper Steel 3D modeling software allows us to complete a project, from the initial proposal to CNC files. | Программный комплекс "Нурёг Steel" трехмерного моделирования позволяет вести объект от стадии предпроектного предложения до файлов станков с ЧПУ на производстве. |
Released less than a year after the previous installment, Hyper Fighting introduced a faster playing speed and new special moves for certain characters, as well as further refinement to the character balance. | Выпущенная менее чем через год после предыдущей игры, Нурёг Fighting имеет более высокую скорость поединков и несколько новых специальных приёмов для ряда персонажей; также были внесены изменения, связанные с балансом игровых персонажей. |
Hyper's Jonti Davies commended Resident Evil 4: Wii Edition for its "visual improvements" but criticized it for having "no new content". | Австралийский журнал Нурёг оценил Resident Evil 4 для платформы Wii за «наглядные улучшения», однако подверг критике за отсутствие нового контента. |
Let's just say that we are in this hyper... | Допустим, мы в этом гипер... |
SUPER POWER NINJA TURBO NEO ULTRA HYPER MEGA MULTI ALPHA META EXTRA UBER PREFlX | СУПЕР СИЛЬНЫЙ НИНДЗЯ ТУРБО НЕО УЛЬТРА ГИПЕР МЕГА МУЛЬТИ АЛЬФА МЕТА ЭКСТРА УБЕР |
Hyper Stealth, Piron. | Гипер Стелс, Пайрон. |
Go get him, Hyper Metal Sonic! | Взять его, Гипер Металсоник! |
The problem lies in the meaning of hyper with respect to the hyperoperation sequence. | Проблема лежит в понятии самого термина «гипер» относительно иерархии гипероператоров. |
Kurt, he was hyper, full of energy, always busy. | Курт он такой гиперактивный и всегда был полон энергии. |
You're hyper enough as it is. | Ты достаточно гиперактивный для этого |
It'll make me all hyper. | От него я гиперактивный. |
Going to hyper jets. | Перейти в гиперактивный режим. |
personeelsafdeling, personeelszaken - force, personnel - law enforcement agency [Hyper. | personeelsafdeling, personeelszaken - organisme d'application de la loi (fr) [Hyper. |
agent - fysische eigenschap - physical property - fundamental measure, fundamental quantity [Hyper. | agent (fr) - fysische eigenschap - fundamental measure, fundamental quantity (en) [Hyper. |
compte rendu - written account, written record - document, écrit, papiers - document, papers, written document - frauder, tricher - cheat, chisel [Hyper. | compte rendu - document, écrit, papiers - документ - frauder, tricher - жульничать, обжуливать [Hyper. |
boat - bateau, embarcation, vaisseau - barge, boat, craft, vessel - enlever, ôter, supprimer - remove, shift, strip off, take, take away, withdraw [Hyper. | boat (en) - bateau, embarcation, vaisseau - корабль, космический корабль, лодка, самолёт, судно - enlever, ôter, supprimer - ликвидировать, раздеваться, снимать, убирать, устранять [Hyper. |
lichaam, structuur - organisation, organization - agentuur, bureau, bureel, burelen, dienst, kantoor, overheidsdienst, overheidsinstantie - agency, authority, bureau, federal agency, government agency, government department, office - bewaken, wachtlopen - guard [Hyper. | lichaam, structuur - приведение в систему - agentuur, bureau, bureel, burelen, dienst, kantoor, overheidsdienst, overheidsinstantie - бюро, ведомство, министерство, управление - bewaken, wachtlopen - беречь, караулить, охранять, предостерегать от, сторожить [Hyper. |